Pissväder.

Okej, så det är såhär att jag inte fått mina bilder av nemo, men ska försöka få dom så snart som möjligt.

Iaf så hare varit pissväder men har jag tur så blire skejt på jutan imorn :)

Inte så mkt att uppdatera.

List på tricks jag klarat i banken på jutan (dom som är ikryssade har jag klarat flat):

Ollie (X)
Fakie Ollie (X)
Nollie (X)
Pop-Shuvit (X)
Nollie Shuvit (X)
Fakie Pop-Shuvit (X)
Kickflip (X)
Fakie Kickflip (X)
Heelflip (X)
Fakie Heelflip
Varial kickflip
Nollie Varial Kickflip (X)
Fakie Varial Kickflip
360 Flip (X)
Fakie 360 Flip
Nollie 360 Flip (X)
Fronside Kickflip (X)
Backside Kickflip
Varial Heelflip
Inward Heelflip (X)
Bigflip
Fakie Bigflip

Det var nog allt jag satt i Banken vid turnväggen.

Hoppas på skejt imorn. SJUKT PEPP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0